Často kladené dotazy
Kolik stojí dopravné?
Nejlevnější dopravné účtuje dopravce Zásilkovna. Za dopravu na výdejní místo zaplatíte 69,- Kč. Pokud budete platit na dobírku, tak se účtuje poplatek 20,- Kč.
Při objednávce nad 1.600 Kč přes Zásilkovnu je dopravné ZDARMA.
Cena za dopravu objednávky na adresu zákazníka na území ČR je 119,- Kč a cena dobírky je 35,- Kč bez DPH. Můžete využít dopravce GLS anebo Českou poštu - Balík do ruky. Dobírku můžete ušetřit, pokud budete platit online platební kartou při vystavení objednávky anebo předem bankovním převodem. Dopravné se Vám vždy objeví přímo v objednávce, takže finální hodnota objednávky, kterou odesíláte, již dopravné zahrnuje.
Dopravné je fixní - nemění se dle hodnoty objednávky. Zákazník vždy platí pouze první balíček. Dopravné za všechny další balíčky při větších objednávkách již platíme my. Dopravné zdarma při službě Zásilkovna neplatí pro partnery s VO slevou a zvýhodněné partnery.
Za jak dlouho bude moje objednávka odeslaná?
Objednávky vyřizujeme nejpozději do 24 hodin od obdržení objednávky do systému e-shopu. To znamená, že když např. objednáte zboží v pondělí, odchází od nás nejpozději v úterý. Dopravci běžně dodávají zboží do druhého dne od převzetí zásilky.
Dodání zboží je ale nutné pohlídat u dopravců, my bohužel rychlost dopravy neovlivníme. Umíme garantovat naše služby, nikoliv služby dopravců. Každý zákazník ale obdrží číslo zásilky, takže má možnost na dodání zásilky dohlédnout popř. s dopravcem v této věci komunikovat.
Jsou ceny na prodejně stejné jako v e-shopu?
Ano, ceny produktů na prodejně jsou stejné jako ceny zboží v e-shopu. Na prodejně neúčtujeme žádnou přirážku na produkty a ani žádné poplatky za vyzvednutí objednávky z e-shopu.
Za jak dlouho bude moje objednávka připravená na prodejně?
Objednávka vystavená přes systém e-shopu bude připravena k vyzvednutí na prodejně v IBC nejpozději následující pracovní den po 14,00 hod. Např. tedy objednávka vystavená v pondělí bude připravena k vyzvednutí nejpozději v úterý od 14,00 hod. Někdy se povede zboží připravit a přesunout na prodejnu i dříve. Zákazník vždy obdrží informace o přesném termínu pro vyzvednutí jeho objednávky prostřednictvím emailu.
Pokud zvolí zákazník odběrné místo v centrálním skladu Jinačovice (3 km od ZOO), bude objednávka připravena k vyzvednutí do 30-ti minut - je tedy možné vyzvednout objednávku obratem.
Můžu platit kartou na prodejně?
Ano, můžete platit kartou - ale pouze zboží, které jste zakoupili přímo na prodejně. Pokud objednáte přes systém e-shopu a označíte v objednávce platbu v hotovosti, tak je nutné objednávku skutečně uhradit na prodejně v hotovosti. Ale samozřejmě i objednávku přes systém e-shopu můžete platit online platební kartou, přímo při vystavení objednávky. Objednávky vystavené v e-shopu, kde si zákazník zadá platbu v hotovosti, opravdu není možné zaplatit při osobním vyzvednutí na prodejně kartou!!
Můžete mi balónky nafouknout heliem?
Ano, na prodejně popř. ve skladu Vám za poplatek můžeme balónky nafouknout heliem. Cena se odvíjí od objemu balónků. Nafukujeme pouze u nás zakoupené produkty. Na nafouknutí produktů zakoupených u jiných prodejců můžete využít jednorázové balení helia