Nákup proběhl hladce až do vyzvednutí na prodejně, kde obchodník neposkytl potřebný daňový doklad, na kterém jsme se domluvili (jednalo se výčet položek k proplacení na firmu, prostě klasickou obyčejnou účtenku, nic šokujícího :D). Když jsme na dokladu trvali, jinak bychom nákup museli stornovat, majitelé nám začali volat a urážet nás. Pan majitel se poté objevil v obchodě a slovně nás napadal, poté dokonce oba majitelé napsali několik urážlivých mailů. Sice má obchod velký výběr, ale za to drama to opravdu nestojí. Je spousta dalších obchodů s party potřebami i s lepším a přehlednějším e-shopem. Paní prodavačka na prodejně velmi příjemná a pokud zde chcete nakoupit, doporučujeme tedy spíše přijít osobně a vyvarovat se kontaktu s majiteli. Alibistické a alarmující chování vůči zákazníkovi. Což ostatně bude jistě znát i z reakce na toto hodnocení.
Ověřený zákazník, červenec 2021
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Děkujeme za hodnocení nákupu a jsme opravdu rádi, že máme možnost reagovat.
1/ Předně bychom se chtěli ohradit proti Vašemu tvrzení, že jsme nevystavili daňový doklad, na kterém "jste se domluvila". Váš nákup jste provedla přes e-shop a na nákup byl vystaven řádný daňový doklad - faktura. Následně jste napsala email, že potřebujete pokladní doklad, na co majitel firmy reagoval písemně a potvrdil Vám, že byla vystavena faktura následně po zaplacení obdržíte příjmový pokladní doklad - potvrzení o proplacení faktury. Na tento email z Vaší strany nepřišla žádná reakce.
2/ Po příchodu do prodejny jste fakturu odmítla s tvrzení, že máte s "majitelem domluvený jiný doklad - paragon", na kterém nechcete mít uvedeny položky svého nákupu, ale pouze napsáno balonky a helium. Kolegyně z prodejny kontaktovala vedení firmy. Vámi žádaná změna na dokladu byla vedením firmy odmítnuta. Náš systém uvádí položky nákupu a není možné doklady měnit dle požadavků zákazníka. Vy jste na to reagovala větou - já jsem Váš zákazník a mě Váš systém nezajímá. Poté jste hodila telefon na pult a odešla z prodejny.
3/ Na základě Vašeho tvrzení, že máte vše domluvené s majitelem firmy, Vás přímo majitel kontaktoval a ptal se Vás s kým a co jste si domlouvala. Telefon jste položila ještě dříve, než Vás údajně stačil slovně atakovat.
4/ Vzápětí jste se vrátila na prodejnu s maminkou a trvala jste na nákupu a dokladu dle Vašeho požadavku. Kolegyně i majitel Vám opakovaně nabízeli storno nákupu a možnost nákupu přímo na prodejně, abyste měla stvrzenku z prodejny. To jste odmítla. Vaše agrese vůči kolegyni na prodejně se i nadále stupňovala. Vrcholem Vašeho výkonu byly věty - zmlkněte (adresováno majiteli firmy), nemluvte na mě mám špatný den - adresováno na paní prodavačku a nakonec Vaše maminka odcházela se slovy - pojďme, pán je kretén.
5/ Po několika odchodech a příchodech jste nakonec zboží převzala s dokladem, který jste od začátku odmítala. Pouze jste si nechala změnit odběratele. Bohužel je zřejmé, že hlavní pointou celého výstupu byla snaha zahrnout do nákladů rozpočtové organizace svůj nákup. Proto jste odmítala specifikaci jednotlivých položek.
Následně Vám vedení firmy přeposlalo email, v kterém byl Váš požadavek k nákupu (doklad z pokladny) a reakce pana majitele, který Vám jasně specifikoval, že obdržíte fakturu a k tomu příjmový pokladní doklad. Nevíme, co je na tomto obsahu emailu urážlivé. Vy jste bohužel nereagovala na obsah emailu, ale opět jste začala vedení firmy napadat a označovat naše jednání za "šokující".
Děkujeme za hodnocení - pokud považujete vydání řádného daňového dokladu za "alibistické a alarmující chování", tak s tím bohužel nic neuděláme.
Takže se pokusíme stručně shrnout výše uvedené:
- řádná faktura za nákup znamená dle Vašeho hodnocení "obchodník neposkytl potřebný daňový doklad"
- odpověď majitele firmy, kde jasně specifikoval, jaké doklady obdržíte (bez jakékoliv reakce z Vaší strany) znamená dle Vašeho hodnocení "neposkytl doklad, na kterém jsme se domluvili"
- když kolegyně volala vedení ohledně Vašeho požadavku, znamená to dle Vašeho hodnocení "majitelé nám začali volat a urážet nás"
- když jste okřikovala majitele aby zmlknul, paní prodavačku aby na Vás nemluvila, protože máte špatný den a Vaše maminka označila majitele za kreténa - znamená to dle Vašeho hodnocení "majitelé nás uráželi".
- když Vám vedení firmy přeposlalo email, v kterém bylo jasně uvedeno, jaké doklady obdržíte, znamená to dle Vašeho hodnocení "oba majitelé napsali několik urážlivých mailů"
- v jednom jediném s Vámi souhlasíme, že Váš nákup "za to drama opravdu nestojí". Několik odchodů, několik slovních ataků, několik příchodů a nakonec jste odešla s nákupem i s fakturou a příjmovým pokladním dokladem. Přesně tak, jak Vám bylo řečeno hned v prvním telefonátu, když jste se změny dokladu dožadovala.
Přes všechny demagogické snahy o očernění našeho e-shopu Vám přejeme jenom to nejlepší - snad Vám v jiném e-shopu příště vyjdou vstříc :)
Balonky sro