Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Tak na Vaší recenzi jsme se moc těšili. A jsme rádi, že můžeme na ní reagovat. Objednala jste si u nás asi 6 produktů, mezi jinými byly i chromové balónky ve zlatorůžové barvě. Podotýkáme, že v nabídce e-shopu vedle zlatorůžových balónků jsou klasické růžové balónky. Po obdržení zboží jste v pátek ve večerních hodinách napsala na instagram cca 20 zpráv, že jste obdržela špatné zboží. Že jste objednala růžové balónky, ale dostala jste hnědé.
Naši kolegové na instagramu Vám poradili, abyste je nafoukla -že barva se nafouknutím opravdu mění. Vy jste na základě toho udělala na instagramu anketu, jakou barvu balónky mají :))) Kamarádky Vám odpovídaly a samozřejmě správně - že mají měděnou barvu. A že ta barva je opravdu moc pěkná. Vy jste jim opakovaně tvrdila, že jste chtěla růžové z důvodu růžové výzdoby. Bohužel Vaše objednávka obsahovala modré, stříbrné, zlaté, vínové a zlatorůžové balónky. Po růžové výzdobě, kterou jste zdůvodňovala na instagramu své rozčílení, není v objednávce ani stopy :)) Jako další krok jste zvolila napsání obsáhlé negativní recenze, že jsme nekorektní firma, která poslala jiný produkt a reklamaci odmítáme řešit. To vše, aniž byste jakoukoliv reklamaci podala - přesto, že jste byla několikrát kolegou z instagramu vyzvána, abyste vše napsala emailem a podala reklamaci.
Vy jste nám opakovaně tvrdila, že jsme Vám poslali jiný produkt. V průběhu soboty jste opět poslala přes instagram asi 15 zpráv. Opět jste byla odkázána na podání reklamace přes email. Na tuto výzvu jste zareagovala až v sobotu odpoledne ve čtyři hodiny a za hodinu jste opět napsala na instagram, že reklamaci neřešíme. Bohužel v sobotu odpoledne se k řešení Vaší reklamace kolegové dostali v šest hodin večer. Podotýkáme, že reklamace neobsahovala ani číslo objednávky a ani číslo faktury. Přesto jsme dle Vašeho emailu zakázku dohledali.
Slušně Vás poprosili, abyste vyfotila a zaslala EAN kód, abychom dohledali jaký produkt máte. Na tuto výzvu jste ani na třetí upozornění nereagovala. Takže jsme Vám napsali správný EAN code my včetně čísla produktu, který jste dostala. Tímto bylo potvrzeno, že jste dostala správný produkt. Opakovaně jste tvrdila, že jste objednala růžové balónky. Odeslali jsme na Vás zpět kopii objednávky, z které bylo jasné, že jste opravdu objednala růžovo-zlaté balónky.
Emailem jsme Vám samozřejmě nabídli odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Na tuto nabídku jste nereagovala. Po celou dobu řešení situace jste telefon nezvedla. Telefonický kontakt jste opakovaně nahrazovala kyberšikanou v podobě negativních příspěvků na sociálních sítích. Mimochodem tato Vaše aktivita Vám vydržela několik dní.
Takže se pokusíme shrnout celou záležitost kolem růžovo-zlatých balónků:
1/ obdržela jste správný produkt, co jsme zdokladovali porovnání EAN kódu na obalu a číslem produktu v objednávce
2/ opakovaně jste tvrdila, že jste si objednala růžovou barvu balónků, zatímco objednávka i faktura obsahuje produkt dle
Vašeho výběru - růžovozlaté balónky
3/ nabídli jsme Vám řešení dle zákona - odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, které jste nevyužila
4/ byla jste nespokojena s řešením reklamace, kterou jste ani nepodala
5/ místo slušného přístupu (napsání reklamace formou emailu) jste zvolila formu kyberšikany a opakovaného zasílání zpráv přes instagram a psaní negativních recenzí na internetu. Opakovaně jste nás obviňovala z toho, že jsme Vám poslali jiný produkt a reklamaci neřešíme - ani jedno z toho samozřejmě nebyla pravda. Takže jste pouze opakovaně šířila lži.
6/ přesto, že kolegové se Vám věnovali i o víkendu a celou situaci opakovaně řešili, jste pokračovala v této činnosti, kterou s klidným svědomím můžeme nazvat poškozováním obchodního jména
7/ pořád netušíme, jakou chybu máme uznat, když jste zboží obdržela dle své objednávky
8/ telefon jste ani po opakovaných pokusech nezvedla, takže jste nám znemožnila celou situaci promptně vyřešit.
9/ než jste tuto recenzi napsala, měli jsme na Heuréce 100 % spokojených zákazníků, kteří oceňují hlavně zákaznický servis.
Skutečnost, že jste jediná hrubě nespokojena, která navíc touto nespokojeností od pátku až do dalšího úterý zásobuje sociální sítě, svědčí o čemkoliv jiném, než o našem pochybení. Domníváme se, že na základě výše uvedených řádků si každý rozumný člověk vyhodnotí celou situaci správně.
Takže závěrem děkujeme za zpětnou vazbu. Přes všechnu špínu, kterou jste na nás v průběhu několika posledních dnů naházela, Vám přejeme jen to nejlepší - hlavně zdraví.
Doba je hektická a depresivní. Hodně lidí z nás čelí osobním problémům. Ale není to důvod k tomu, aby si zákazníci vybíjeli své frustrace na našich zaměstnancích. Vy jste v tomto směru předvedla úctyhodný výkon . Konkuruje Vám pouze slečna, která si ve včerejších večerních hodinách byla vyzvednout e-shopovou objednávku na prodejně a chtěla si samozřejmě něco na místě dokoupit. Když jí kolegyně upozornila, že prodejna je dle nařízení vlády uzavřena a není možné zde nakupovat, tak jí zkusila nejdříve přemluvit po dobrém a poté začala vyhrožovat, že jí nechá vyhodit. Do dokonalosti to uvedla až v momentu, kdy naší paní prodavačce řekla, že je "úplně blbá".
Samozřejmě taky vyhrožovala negativní recenzí, stejně jako Vy po celou dobu řešení Vašeho "zásadního problému". Takže Vás ujišťujeme, že děláme svojí práci pro lidi, a děláme jí rádi. Neděláme jí pro recenze. Takže "hrubě nespokojené zákazníky", kteří si objednají zboží, dostanou ho přesně dle své objednávky a celý víkend terorizují naše kolegy popř. nadávají našim kolegům, že jsou "úplně blbí" , si rozhodně nevážíme a jsme rádi, že pro příště využijí služeb jiných firem.
Balónky sro